У Києві 19 лютого офіційно представили бренд-бук та логотип Чорнобильської зони. Унікальність зображення в тому, що з кожним роком воно буде змінюватися, поки не зникне.
Логотип розробляло українське креативне агентство Banda Agency за підтримки Міністерства захисту навколишнього середовища та природних ресурсів України, Державного агентства з управління Зоною відчуження та Державного агентства розвитку туризму, передає Час Пік з посиланням на українські ЗМІ.
За основу логотипу взяли форму поверхні реактора, з аварії на якому все почалося. З кожним роком зображення логотипу змінюється. Кінцева точка існування - 2064 рік, коли ЧАЕС буде повністю виведена з експлуатації.
Як зазначив заступник олови Державного агентства України з управління Зоною відчуження Максима Шевчук, Banda Agency провело роботу безкоштовно.
"Агентство Banda провела велику роботу і з українськими, і з зарубіжними фокус-групами різного віку і статі. Вони створили портрет типового відвідувача зони відчуження - і на основі розробила стратегію і бренд-бук. Що важливо, ця робота була зроблена для нас безкоштовно", - повідомив він.
Читайте також: Збій системи: у Чорнобилі трапилася природна аномалія (фото)